tirsdag 29. november 2016

Kjære Therese Johaug

Kjære Therese Johaug, det har jeg lyst til å si ♡

Nå i dag leser jeg at du kanskje får 14 måneder utestengelse fra jobben din, hvilket er helt absurd i den vanlige jobbeverdenen. 
Jeg mener, enhver supernaver med interesse for økt fritid, ville jublet!
Jeg snakker ikke om de som er kronisk syke, men om de som er bittelitt late.
For de finnes.
Vi må kunne si det.



Men der er du og der er snøen og du er noe av det minst late jeg vet om.
Jeg er helt overbevist om at du kommer til å gå på ski, herlighet, slikt kan da ikke forbys, men du må passe deg for hvilken lebepomade, som det het da jeg var liten, du bruker.

Mannebrannen min og jeg husker godt da vi så deg på tv med det gigasåret på leppa, mannen min var sågar bekymret for deg i flere dager. 
Vi husker og at du hadde på et preparat, lebepomaden, men vi ante ikke at den kunne få deg til å gå fortere på ski! At den kunne få deg enda kjappere oppover monsterbakkene og i mål der ingen kunne tru at  nokon kunne bu.
Jeg tror ikke legen din visste det heller, men han burde sikkert lest på lappen. Når alt annet feiler, les bruksanvisningen, liksom.
Det der har han nok lært til evig tid.

Når vi er inne på det med lebepomader. Jeg selger et forholdsvis kjent makeup-produkt og jeg må innrømme at jeg heller aldri har lest den bittelille skrifta på pakken og det er mest fordi jeg stoler på produktet og dernest fordi jeg ikke kan se hva som står der uten å bruke briller tjukke som melkeglass. Derfor lurer jeg nå på om jeg eventuelt opptrer som langer når jeg selger produktet mitt. Det der har begynt å bekymre meg bittelitt, men jeg tenker sjekke om kundene mine blir merkbart bedre til å gå på ski denne sesongen, før jeg eventuelt skaffer et forstørrelsesglass og sjekker innholdet på produktet.




Så kjære Therese Johaug, vi kommer til å savne og se deg i løypene og vi gleder oss stort til neste år når denne galskapen er over. Da håper jeg du har frest rundt i skogene og oppover bakkene og at du tar revansj så det suser og vi skal sitte med norske flagg og kakao og heie høyt og juble!

Så i tillegg til å spørsmål om når Oddvar Brå brakk staven, må vi nå vite når Therese Johaug brukte lebepomaden - og lære av det.

Takk for at du leste!

For utagerende lebepomadebruk, følg meg på snap 👉 annesudmann

Klemmer!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar