søndag 5. mars 2017

Framtida er avlyst




På Bloggerne følger jeg min venn Anne Brith, venn tilbake til tiden der hun drev konditoriet som ble en møteplass hver fredag. Anne Brith er et varmt, raust, sterkt, hardtarbeidende og inspirerende menneske. Hun våger fremstå sårbar og irriterer og inspirerer med utspill og innslag. Hun er så anti-jantelov at det er helt herlig!
Mens vakre makroner har flerret skjermen, har jeg sett slitenheten - og ærlig talt, da jeg hørte henne si på Bloggerne her om dagen, at framtida er avlyst - for slik føles det noen morgener, da kjente jeg meg igjen.

Alenemamma med ansvar for økonomi, fulltidsarbeidende og mer enn det, og nå snakker jeg om meg, har jeg våknet motstrebende og overhode ikke hatt lyst til å starte på dagen. Mange ganger.

Men man gjør det. Starter dagen. Hvorfor?
Man må.
Komme igang og tjene penger. Men det finnes og en verdi under.
Hvorfor vi gjør ting vi ikke alltid har lyst til. Vi gjør dem likevel fordi det er riktig. Det er riktig å gå ut og bidra til fellesskapet og ikke minst fordi det er viktig å ta kontroll i eget liv.
Ditt "hvorfor" ligger i dine verdier og bidrar til at du er lederen i eget liv.



Lag deg en god søndag og en god ukestart i morgen ♡

Takk for at du leser! Daglige sprell finner du på snap: annesudmann

Bildene er fra min egen Instagram og fra deilige fredager med Anne Briths cupcakes.

Klem fra Anne ♡

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar